Followers

Sunday, April 25, 2010

ini bukan mimpi basah semalam..

semalam kan.. gua bermimpi.. bertemu dengan member sekerja gua seorang perempuan dalam mimpi.. tah aper yang kitorang sembangkan pun gua tak berapa nak ingat.. mungkin bab sakit puan rasanya.. atau mungkin jugak gua sedang menjadi doktor pakar sakit puan time tu ..mungkin la..

nak dijadikan cerita yang mana pada part final live mimpi gua dia telah menunjukkan bahagian kemaluan dia pada gua.. dan gua tengok tepat bahagian tu tanpa feeling aper aper.. gua tengok sekali imbas jer.. sbb time tu gua seorang doktor pakar sakit puan yang profesional...

lepas gua come back to gua punya sense.. terus gua terjaga dari tido..



erk.. apasal lelaki punya part ader kat situ pulak...


potong gua punya mimpi jer...



tadi kan...  gua jumpa member gua tu.. gua senyum jer.. hehehe gua tahu apa lu simpan itu dalam.. hahahaha..



.

3 suara:

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err.. kawan ko khunsa?

hanie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nasib lu tak mimpikan wa...
kalau tak...
tak memasal rasa tercabul..

hahahahaha!

ardzmarn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhena >
kawan gua pompuan tulen.


hanie >
malam kang gua try mimpi lu pulak.
mana tau kot kot gua boleh jadi seat basikal.