Followers

Sunday, August 29, 2010

apekebende senang beno teke teki nyer...

ianya mungkin seketul.. dipanggil sebuah atau sekeping..
ianya juga bukan tahi walaupun kekadang ada yang busuk meskipun tanpa bau..
ianya tak pernah digelar wangi tanpa diketahui kenapa..
ianya boleh dipatahkan ditikam dihiris dan diapa apa kan dengan pelbagai cara ..
ianya juga boleh disentuh tapi bukan dengan jari..
kekadang ianya boleh diubah dengan cara halus..




.

9 suara:

h a n i e said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ni memang tekateki pesen ajak bergaduh ni weh..

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hati.





betul tak?

.

azziemma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sama jawapan ngan tasek...HATI @ HEART la...saya kunci jawapan sy...

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hanie >
dasar tiga line nie.. asyik nak gaduh jer.. heh..


tasekM >
ye.. betul..


azziemma >
kalau macam tu memang sama betul la tu..

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak hadiah!




.

-•»ÁkÚ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tunggu teka teki yang susah kang baru gua kasi hadiah...

aleen adela akoo ^_* said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

errkk..saye yakin btol,saye nak menggunakan talian nyawa saye yg pertama pak marn..saye nak gunekan pelampong saye.miahaha

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aleen >
rase macam rancangan jangan luper lirik pulak.. hahaha

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

apa nih, belum teka lagi dah bagitau jawapan.. teka teki mende nih..