Followers

Wednesday, August 25, 2010

klcc - kitorang lepak cyber cafe...





.

8 suara:

a kl citizen said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantik gambar yang diambil

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

melaratnyer smpi ke klcc...

aleen adela akoo ^_* said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cc jugak 2..point lu? :P

aleen adela akoo ^_* said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cc jugak 2..point lu? :P

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

baik lu tempek je gambar gua dalam entri lu nih.

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cikgu normah >
terima kasih... :)


whoop >
bukan selalu gua nak turun kl...


aleen >
nie je la gambo kenangan yang gua amik kt kl sebelum camera gua hilang.. so gua tampal kat sini supaya gambo nie tak hilang pulak..


aleen lagi >
gambo nombor dua tu gua ambik sambil meniarap.. kat kawasan budak budak mandi tu..


gadis comel >
lu tak der kabo pun gambor lu yang mane satu.. erk tekaan gua betui ke idak ari tu.. dalam gambo tu lu duduk sebelah kiri tu kan..

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha. lupa la abg man, nk bgtau gua yg mana 1. tp biarlah rahsiaaaaa... haha.

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nice pic la :P