Followers

Friday, December 24, 2010

ipoh petang nie hujan sebenarnya..

9 suara:

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ujan yg turun bersama airmata :P

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

KL pun. kite dah tutup aircond dah. sojuk bobonar.

six.september =_= said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

apa pesyen dua tiga menjak ni entri pakai tajuk saja ni

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Kat sini mcm nak hujan tapi belum turun lagi. Air con masih on lagi ni tak mcm gadisBunga yg dah kesejukan tu hehehe

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cik fiza >
erk.. :P


gadisBunga >
sojuk la best.. bia ghaso macam duduk lam salji..


six >
kalau gua cerita tak suspen pulak..



YB >
gadisBunga kulit melayu.. kita kulit orang putih.. keh3x..

ke.. lemak kita terlebih.. hua3x..

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kat aku ni pun hujan gak aihh :p

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhena >
jangan main hujan tau .. nanti selseme..

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ish..eypo uhjan ke..atau lu yang uhjan?haha..sedih gamaknya gua tgok tajuk lu nie..haha

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tupai >
orang lain yang hujan pai.. gua jadi sapu tangan jer.. tolong kesat kesat..


:)