Followers

Thursday, December 9, 2010

kenapapa kenapapa ku berubah.. buat masa ini gua banyak diam ( konon ).. sebenarnya gua sedang memikirkan masalah keyakinan diri rakyat malaysia dan kenapa terlalu takut nak melakukan perubahan.. sebagai contoh: gua nak cat moto gua kaler pink lepas tu taruk duri kaler krom banyak banyak biar ganaz.. gua berani melakukan perubahan tapi orang lain tak kasi.. huh

9 suara:

- GC - said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

laaa.. gua kasi apa lu berhijrah macam gitu. bagus man, jgn malu2 untuk berubah.

gua sapot lu bai.

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

apadal lu tak buat tajuk 3 rangkap terus?

dah dah! gi mandi!

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pink? gua terajang!




.

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ape peduli..lu bihkin jerk..gua tahtap sohkong lu berubah kepada kebaikan..lagi2 kalo dulu lu metal,lu berubah pada jihwang..duhlu suhke kaler ihjo..skang suhke kahler pink..gua sokong lu jerk bai

sepet said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pink?? aku shuker ... aku shuker ... nati lu tempek gambar moto lu.

Kuasai minda said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Siap bikin motor tu nanti tunjuk kat semua...

azziemma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

creeet..ko tau tak bunyik tu...

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ikut je nk wat ape.. kn bayar cukai so ada hak :P

Semarak Api said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kih3..pink??org pompuan pon pkir 2-3 kali nk bli kete/moto kler pink.haishh! xyhhh~