Followers

Wednesday, July 27, 2011

aktiviti futsal 01

gua dalam perjalanan ke tanjung malim sekarang. Gua bukan berjalan kaki. Gua naik van sebenarnya.

Janji suruh tgu jam 5:30. Jam 6:30 baru gerak. Standart ar tu. Janji melayu. Walaupun gua melayu gua selalu ikut janji jepun. Gua sampai jam 6. Keh3x

Habis futsal kang mungkin dlm ptg jam 5. Terus gerak ke KL sbb pagi besok ada meeting. Gua tak join meeting tu. Gua jd pemerhati je. Gua pun tak tahu sangat tugas pemerhati tu kena buat apa dan apa yang perlu gua perhatikan. Kalau gua dah tahu nanti gua akan ceritakan.


P/s: gua dgn bangku sama sama tak reti main bola. Kaki kitorang sama. Harap maklum.

2 suara:

gadisBunga™ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kaki bangku pun serupa mcm kaki aku juga. huhuhu~

*dok kl sampai bila?

ardzmarn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@gadisBunga sari ja..