Followers

Thursday, November 3, 2011

sebenarnya gua tahu apa yang sebenarnya berlaku

timun di pasaran habis mengejut..

"makcik pun tak tahu la.. ramai orang tetiba beli timun banyak banyak.." kata makcik pasar.

gua syak ini semua gara gara masterchef malaysia semalam..

abis tu macam mana gua nak test skill masterchef gua nie..

demm..

13 suara:

- GC - said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

timun habis di pasaran???


ohhh.. ada aku keshah?? haha

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku tak suka timun, so aku tak keshah!

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@- GC - pesen tak reti memasak memang tak ngesah.. keh3

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@gadisBunga timun elok untuk kulit dan mata dan sesuai untuk diet.. air timun campur dengan laici pun sedap jugak.. cer try kalau tak caya..

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

timun byk manfaat hihi~~
kalo suma tiru aksi masterchef mmg nasi lemak xde timun la mgu ni :P

Umie Artoqiemie said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ehemm. zamir master chef tu hensem ye *out og topic* hahahaha.

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@cik fiza kalau makcik nasik lemak yang tiru.. dapat la kita makan timun bergulung.. kah3.. siap plating dalam polisterin..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Umie Artoqiemie tak pe tak pe.. gua paham.. lu memang fokus tang hensem je.. hahaha.. masak ke laut tak pe janji hensom ye dak.. sebab hensem adalah ohsem..

Mimi Jazman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mungkin dyeorg nk masak acar timun utk daging hari raya korban nnt..

daging masak merah dan acar timun sedap jugak..

:)

azziemma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

takde timun guna la terung..sama jer...tu pun susah...ishk..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Mimi Jazman dah kecur liur lak dengar daging masak merah ngan acar.. *droll*

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@azziemma abis tu kalau tak de terung nak guna apa pulak.. batang penyapu.. hahaha..


p/s: perghh.. agak lain macam juge lu punya komen nie ye.. macam puisi.. sikit je ayat tapi boleh membawa ke persepsi yang berlainan arah.. agak menyongsang arus juge la arahnye..

jo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Astaghfirullah..fikiran lu ni...