Followers

Thursday, December 15, 2011

sebenarnya bulan 12 nie gua kerja dua minggu je.. keh3..

sebelum tu dah cuti seminggu,
masuk bulan 12 gua mc seminggu,
pastu kerja dua minggu,
gua angkat pulak cuti lagi seminggu sampai habis December..

belen cuti tahun ada lagi 5 hari bawak ke tahun depan..


keh3..

9 suara:

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cuti seminggu keeee.. bestt tuuuuu.. awat MC?

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku dah lupa belen cuti aku berapa. dah 5 tahun aku tak penah abiskan cuti tahunan. pekerja dedikasi betul aku~

sharamli said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bukan main!

Mimi Jazman said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ardzmarn yg kat tepi tu baru lg ke?? x prnh perasan pun sblum ni.. lawa la..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@cik fiza haah gua cuti seminggu setiap hujung bulan.. keh3..

kurang minum air dan kurang kencing boleh jd batu karang sebenarnya..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@gadisBunga lepas dh siap paspot tu nanti boleh laa habiskan cuti tahun ye dak..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@sharamli yup.. gua tak main2.. hahaha..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Mimi Jazman haah baru buat.. buat cincai2 je.. tak lawa pun..

DrSinga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cuti dua minggu bergaji penuh tu Bro....