Followers

Thursday, January 19, 2012

exercise

disebabkan dah lama tak bersenam..

jadinya tadi gua saja exercise dengan cara mentolak moto gua dari tempat kerja ke kedai moto..

buleh tahan taff juga gua rasa lepas senaman tadi..

pfftt..


.


6 suara:

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cuba cek kot kot dah nak 2-3 pack kat perut tu~

sekelip mata je eh kot tukar template?

- GC - said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

badan dah berketak2!!

Yunus Badawi said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau nak exercise yg lebih taff cuba pula tolak kereta ... hehehe

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@gadisBunga
dah check dah.. ada sepack tu jugak.. tak tahu la macam mana nak pecahkan yang satu pack nie.. hahaha..

banyak la sekelip.. tak tido gua dibuatnya bergaduh dgn pc nie semata mata nak ubah sikit tu je..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@- GC -

muka dah petak sebenaunye.. letih weh..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@Yunus Badawi
tolak moto pun dah bersilang kaki.. inikan pulak nak tolak kereta.. mahu bersilang tulang punggung rasanya.. hahaha..