Followers

Monday, February 13, 2012

sebenarnya gua dah nak publish dah senarai tu

tapi tetiba gua dapat satu lagi blog yang gua suka sangat gaya penulisannya.. so gua perlu baca blog dia sampai habis dulu.. baru gua boleh senaraikan blog blog yang gua suka tu.. keh3.. harapnya tak akan sampai ke tahun depan la kot.. kan Jo kan.. :)

9 suara:

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jo mmg gila.

jo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

keh..keh..keh..
sentap pulak dah, diaaa.....

kak tasik:
kita bet la bilanya man nak up senarai tu..

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ko jgn suruh aku khatam blog jo. nanti aku buat sungguh. hehehe`

sharamli said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

k0 dengan j0 kapel ke? ha3

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@tasekM

ekekeke..

gua tak cakap Jo.. Tas yang cakap..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@jo

manade sentap.. gua hanya menterjemahkannya dalam bentuk sarkastik je...

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@gadisBunga

bukan blog Jo.. blog Jo dah lama gua khatam.. sejak dibangku sekolah lagi.. Gua tgh khatan blog orang lain..

ardz marn said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

@sharamli

gua nak.. cuma Jo je yang jual mahal.. ekekeke...

jo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bila masa pulak gua ada meniaga-meniaga ni? bisnes la gua paling lemah sekali..