Followers

Friday, July 30, 2010

jangan hanya menunggu.. kau boleh cipta bahagia kau sendiri.. meskipun ianya kecil..

aku mahu menunggu pelangi tiba

sampai bila

sampai ia tiba

kalau ia tak tiba

aku akan tunggu lagi..



lalu aku ambil seberkas air dan sepotong cermin..
aku serahkan padanya..





.

9 suara:

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seberkas air dan sepotong cermin??

bro, aku kurang mengerti. aku kurang vitamin C.hihih.

♥ Vee Violet ♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cuci muka dan cermin diri?
=|

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tapi kena bagi lampu skali takut mendung seharian....abg man kena bagi kaca bentuk prisma baru cepat jadiknyer....

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seberkas air utk minum? cermin utk tilik muke sendiri sambil tunggu pelangi?gitu kan?kan?kan?

¶A.K.I¶ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahhaahha!!

sengal ko...
baik bagi batang paip tlg bukak kan air...
jirus kat cahaya matahari...
dr bnda bnda ko bg tu ngeng!

Jimi And Short Story About Dia said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahahahah..betul2

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nah pelangi...!





.

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jangan diharap sangat pelangi yang besar.. kita boleh cipta sendiri pelangi walaupun kecil..

lebih kurang maksudnya jangan duduk saja menunggu datang kebahagiaan besar yang kita impikan sedang kan kita boleh mencipta keriangan sehari hari .. andai kata ditakdirkan jumpa kebahagiaan yang kita inginkan .. alhamdulillah lah.. sementara tu enjoy yourself..

amacam gua punya skill ada art tak.. hahahaha..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gadis comel >
patut ar lu tak ngerti.. gua salah eja sebekas air tu.. rasanya la kot .. gua pun kureng sikit vitamin vitamin nih..


♥ Vee ♥ >
:)


ana >
kalau kaca bentuk prisma nak kena rembat kat makmal sekolah pulak..


alhena>
buleh jugak buat macam tu.


aki >
guna cermin boleh suluh suluh buat gaya pelbagai.. baru ceria sikit..


jimi>
hihihi..


tasekM>
cam marah jer.. :)