Followers

Wednesday, September 15, 2010

Gua panggil dia bakugun.

Gua tak tau dia panggil gua apa.
Ikan nie bisu. Bila gua jenguk dia mesti dia ajak gua bersembang. Sbb gua tgk mulut dia asyik terkumat kamit je bila nampak gua. Gua tak paham sgt bahasa ikan nie. Tapi gua syak dia lapar. So tiap kali gua jenguk bakugun nie gua akan kasi makan sampai dia tak nak makan dah. Maksudnya dia dah kenyang ar tu. Gua tak nak dia lapar.Tapi bila dia dah obesiti rope gitu. Patut tak gua catu makanan dia? Kasi dia diet sikit. Kalau nk suruh ikan tu jogging celah mana nk joggingnya pun. Dia kan ikan. Tapi kan kalau gua kasi sauna ikan nie agak buleh kurus tk?


.

7 suara:

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam...
kalau bagi sauna takut jadi lauk je bakugun tu. :)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gadis bunga >
ikan emas masak stim.. hmmm agak menarik jugak tu... hahaha..



.

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau ada dapat... aku picit!

saja dengki.

ha ha.



.

six.september =_= said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku tak pandai bela ikan
ikan yg penah aku bela sume mati

makan ikan aku terer..keh3

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tasekM >
kalau dapat.. gua yang ngadap ikan nie hari hari pun ada rasa nak picit picit.. hahaha geram ooo...



six >
gua pun sama gak.. dalam banyak2 ikan yang gua bela cuma ikan nie jer yang kuat semangat..

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tingat kat ikan aku kat opiss. huwaa!! hari tu sekor dah mati, nama dia 'si buta dr gua hantu'.puasa la ikan aku kat opis. aku kat trganu lagi. huhu :(.


p/s: kalo tkmo bakugun ni bleh bg kat aku :D

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhena>
jangan ikan lu buat kuak lentang sudah.. hahaha..

gua dah kasi bakugun gua kawan seko.. dah gaduh berebut duduk bawah air terjun pulak.. hmm entahlah ikan nie perangai melampau lampau..