Followers

Tuesday, October 19, 2010

first time dapat award..

thank you one2paii for this award. i'm so very berbesar hati and gembira to take this award.. kasut lima jari jenama vibram tu dah lama gua minat sebenarnya..




blogwalking award nie bukan datang kosong ianya siap di sertakan dengan pakej soalan mudah.. so nampaknya terpaksa lah gua jawap... ye tak.. so mari kita mulakan..



1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ?




2. Apakah nama samaran anda ?




3. Senaraikan 3 nama yang anda sayang ?




4. Panggilan untuk si dia ?




5. Hadiah yang diimpikan dari yang istimewa ?




6. Belok mana yang paling suke visit ?




7. Blog yang aku nak tag ?
update :

gua nak  tag semua yang komen kat entry nie.. hehehe..





sekian jawapan dari saya..

:)

p/s: sila gunakan kepakaran anda untuk melihat jawapan itu berdasarkan entry entry gua yang sebelum sebelum ini..
kalau tak dapat jugak sila tanya Peter..



.

10 suara:

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..koyah mu nie..gua cari2 gak mane la jawapan lu..idok ado lak..xpe2..gua translate sendri tih..haha..lu mmg layak dapat award nie..sebab lu rakan sparring gua yg terbaekkk

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mana jawapan dia weh? tipu la tu!!!

aleen aiden said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

muahaha,peter lu tu memang xley pakai smpai kiamat.ke lu baru bekenalan ngan peter nih?lu da tau blom trick die?klo blom wa nk bgtau nih.

jo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ni yang rasa nk bagi penyepak je ni...

sepet said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tetiba gatal jer tangan gua nak bagi pelempang sulung utk lu ...

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

agak2 sport rim kete tu dah tak sayang dah kot?

Lady SharpShouter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ko mmg pandai jwb soklan.cayalah peter.hahaha

A.N.N.A.@L.A.D.Y M.A.D.O.N.N.A said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hahaha.. peter mang suke tipooo.. booo~~~

♥ Vee Violet ♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

assaalllaaannnn.. sengaja tak nak jawab tag nie...
=)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

one2paii >
yess.. sila translate kan jawapan sendiri.. hahaha.. jawapan gua biasa biasa jer.. tq for the award..


gadiscomel >
gua dah jawab la.. pakai mulut jer..


aleen >
gua dah tahu dah jawab guna titik jer.. hahaha..


jo >
lu nie tak abis abis tak puas hati dengan gua .. hahahahah.. cepat sangat terangsang..


sepet >
pelempang tu nak bagi pakai apa..
pakai poslaju ke email.. hahahah..


gadisbunga >
kete gua tak pakai sport rim.. tayar pun kete gua tak pakai..
keh3x..


lady sharpshooter >
peter kata terima kasih atas pujian tu .. terharu katanya.. eheh..


anna >
mana ada.. peter tu jujur je.. perantara peter tu yang tipoo.


vee >
tak der maknenyer.. kene jawab jugak.. hahahah..