Followers

Wednesday, October 13, 2010

cuma sebaris ayat..

dan kau tanya lagi.. apakah yang sedang aku rasakan sekarang?  hati ini lelah, kecewa, pilu, marah, sedih kerana sesaat tadi aku jatuh ke jurang yang paling dalam dan gelap kerana tali yang ku genggam erat sehabis daya dengan sebelah tangan telah putus dicantas.. dan seperti sedang berada di limbo saat saat tadi terulang tanpa henti pada saat saat itu..

9 suara:

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bila tali yg digenggam sekuat daya sepenuh hati terputus maka diri akan rasa xde arah tuju seketika..gelap pandangan

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

woi.. tak mo lah wat entri peseng nak tunggu ayat tu keluaq sebijik2. jenuh jugak aku tunggu.


mencik betui laaa...

sepet said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nek juling bijik mata aku bace entry rupa nih!











masih rase julingan nye!

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gua baca sampai abis, tp gua x paaham,
gua baca malam, tp siang juga akhirnya,..apo kono lu nie jang

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

buat makin teruk je demam aku. huh~

jo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eleh. ingat bergaya la tulis entri rupe ini. cis...






eh...tapi camne nak buat hah?? :-P

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dah mcm2 pesen gaya lu buat entry skang.jenuh jugak tunggu abes ni..huhuhu

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

err.. ko putus centa ke?

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cik fiza >

pandai cik fiza menterjemahkannyer ..
:)


gadis comel>

kang gua buat sekali keluar sepuluh bijik.. amacam..


sepet >

dah la sepet tambah pulak juling..
hahaha sian kat ko .. sori.. kang gua buat style lain puleksss..


one2paii >

entahlah one.. gua hidup dalam blues..


wakaka..


gadis bunga >

apa kata gua buat tulisan tu jalan dari kiri ke kanan.. hahahha.. karang mahu kene salin ataih kertas kalau nak paham . ...


jo >

lu buatkan gua merasa semakin bergaya. whar har har..


mimie >

gua sekarang sedang mengamalkan pemikiran luar kotak..


alhena >

gua putus tali jer.. cinta gua tak putus lagi..


.