Followers

Monday, October 4, 2010

ikan emas itu aku..

kau lihat aku gembira
berenang kesana kemari
cantik badanku kelihatan sihat berseri
melambaikan ekor yang kembang dengan lagak manja
membuatkan semua yang melihat menjadi suka

diberi palet makanan yang mahal kata kau untuk sihat aku
berbelanja lebih tak mengapa asalkan aku bahagia



itu kata kau



tapi pernahkah kau mendengar aku bicara
mengatakan sukanya aku disini?
mengatakan sukanya aku disisi?



maafkan aku diam membisu
tiada daya untuk aku berkata kata
aku terpaksa terima sahaja
terpaksarela



hati diam lagi...



.

14 suara:

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

macam tu la yg gua rasa bila diselubungi sepi..bila mengharapkan org disisi..namun tiada...da

MyraLove =) said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hmmm..sesak dada kan kalau dlm situasi camni.
nak jerit tak leh,
nak nangis pun org xnampak..
adehh~

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

seksa..
nangis tidak berlagu..
tidak berguna..
menambahkan sakit dihati
itu ada

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

best nya pantun ni weh....

haram gua tak faham....

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedey kalo jd cm ikan emas.. tp rasanya idup ni pn dh nk jadi cmtu gak :(

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

angin wa x leh layan benda ni sekarang sebab ................

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates
This comment has been removed by the author.
Pensil Organik said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak luah mati bapak, nak telam mati emak nih

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

nak beli makanan ikan? roger guwe!

Lady SharpShouter said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

diam selamanya? diam tanpa kata, atau diam dengan lenggang lenggoknya?

aleen adela akoo ^_* said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

laen mcm btol wa rase lu nih semenjak 2menjak.

azziemma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bro..lu try buat cite pasal ikan siakap lak...boleh?

| Larasephia | said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

my goldfish chose to commit suicide instead. he jumped out of the bowl and ended up dead. that was when I knew he wasnt happy. If only I knew..if only...

broken_nigina said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ikan emas habitat dia kat mana erk?laut ke?