Followers

Saturday, October 30, 2010

ketupat cinta..

rabu lepas gua beli novel ketupat cinta karya faisal tehrani kat pasar malam dekat rumah gua..

gua beli kat orang yang jual majalah lama yang satu singgit tu..

gua angkat novel tu dan bagi kat apek tu singgit..

terkelip kelip mata apek tu..

-------------------------------------------------

tajuk jer ada cinta.. tapi bukan cerita jiwang tau..

jangan nak ngada kata gua jiwang ka hapa ka..

gua beli pun sebab ketupat jer.. gua lapar time tu .. sila percaya..

nie gua kasi sinopsis cerita tu..

http://mrfinal.blogspot.com/2008/05/ketupat-cinta.html





p/s: dengan ketiadaan access internet di sekeliling gua ..
gua terpaksa berundur sementara..

..

9 suara:

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sejak bila lu baca sejarah2 nie??yg gua tahu sejarah pun lu fail kat kelas kito lu..mesti waktu nie lu dah insaf sgt2 kan sebab x dengo kate gua suh belajau betul2

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ye.. aku tersangat percaya bahawa ko langsung tak jiwang. percaya gile nih! :P

sepet said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

karipap-karipap cinta pon aku x khatam2 bace lagi.

jo said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ah..
iye la tu lapo......
padahal dah tertipu dengan tajuk buku.. =P

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku dah beli tapi blom habis baca lagi.


.

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pendek kata: kamu jiwang. hohoho

MELAH said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

lapaq lah sangat!!

lu tipu!! dasar jiwang..

Mr Final said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

thanks for linkin~

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tupai >
ye.. gua dah insaf.. dua hari lepas gua beli novel tajuk tok janggut.. nak belajar sejarah konon.. baru bukak dua muka surat dah tertidor..


alhena >
tiap hari gua layan jiwang.org.. apa tak jiwang lagi ke gua nie..
:)


sepet >
gua salah beli buku sebenonyer.. asalnyer gua ingat nak beli karipap cinta yu la.. tah macam mana gua lupa tajuk ..


jo >
lu nie sentiasa memahami hati gua.. rasanya ada kimia antara kita.. lebih kepada asid barang kali.. :)


tasekM >
dah abis baca kang kita cerita..


gadis bunga >
pendek tu slow sikit..


melah comel >
biasa la.. dalam hati ada taman..
muahahaha.. baru rempit..


mr Final >
you're welkam.. nice blog you have.. :)