Followers

Monday, January 10, 2011

saya lupa

gua dah lupa nak tulis apa sekarang nie..








nanti kalau gua ingat .. gua sambung balik..






.

10 suara:

aleen aiden said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cis!jentik kang!

- GC - said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jentik je aleen! aku sokong. haha

six.september =_= said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

akhirnya bukan hanya title

tapi apsal aku macam nak sokong je aleen jentik hang tu

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

igtkan ape la.. pelupa nape? byk mkn semut ek? :P

sharamli said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

minat nazmi ke apa...
ha3

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alasan.

Kuasai minda said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Banyak sangat makan kepala ikan agaknya...

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku lupa la nk komen apa.. nanti aku ingat aku tulis

one2paii said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gua lupe sape lu..dan gua lupe kenapa gua datang cnie..cis..ape yang telah berlaku pada gua

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aleen >
amboiiii.. lentik nyer jari..


GC >
jerntiq ar ... i wrelle (rela)..


six >
ya akhirnya.. kan.. kan..

tak der maknernyer tapi tapi..



cik fiza >
entah la .. gua memang lupe sungguh..



sharamli >
keh3x.. ha ah.. dia ar yang buat gua jadi lupe nie..



gadis bunga >
amacam alasan gua .. kukuh tak?
keh3x


kuasai minda >
eh ikan ada kepala ke.. gua lupe la.. keh3x..


alhena >
jangan lupe tau.. kalau dah ingat nak komen ape.. tulis tau.. jangan lupa camne nak tulis lak.. itu gua tak boleh nak tolong .. keh3x


tupai >
lu ingat lu sorang je ke lupa gua. gua sendiri pun dah lupe gua nie saper.. keh3x