Followers

Thursday, September 9, 2010

buah mende chenggini rope

dalam banyak banyak buah .. macam mana gua boleh termiss buah rope gini .. ape ke name buah nie tah .. dah berpuluh tahun gua hidup baru dua hari lepas gua rase buah nie .. agak sedap jugak rasenyer  .. sekali tengok macam rupe kerandut pun ade.. jangan kabo nama buah nie buah kerandut pulak.. gua sekeh kang..






yang nie lagi satu ade rupa buah jugak .. kueh raya pesen tak jadi yang adik gua bikin .. ada macam rupe buah betik tak? .. celah mana datang betik entah leee... hahahah...  :)






.

6 suara:

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

man sayang... tu nama dia buah nam-nam ok. sedap yek...? aku pun suka. susah nak dapat dah ni jam buah tu...

buah betik tuuuuuu... mmg bangsa nak kena balun tu...!!!!

:p



.

aleen adela akoo ^_* said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

itu pon musykil lu nih!hu3

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tasekM >
patut la gua tak tau nama buah tu.. gua belajo dulu takat lima jer.. belum sampai nombo nam lagi..hahha..

aleen >
gua nie jenih kurang keyakinan leen..
musykil manjang..

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kalau org trganu or kelantan panggil buah tu buah katak puru.sbb dia menggerutu.makan ngan garam, nyum nyum. yg pic last sekali tkleh nk komen heeheh :p

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

bang,

gua pun tak pernah tengok buah, hatta makan. cisss.. nam nam, juh juh, pan pan..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhena >
buat nyicah sedap tu..

GC >
dik,
tak per lu muda lagi.. lambat laun kang jumpa la buah tu.. :)