Followers

Thursday, September 23, 2010

gua minum ubat batuk tadi...

sekarang nie mata gua dah berat..

gua dah rangka posting untuk dipublish.. tajuknya......... ape tajuknyer tah..

erk nanti ar gua cerita..

mata dah berat giler nie..

.

18 suara:

GaDis CoMeL said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

entri ciput je....!! cisss...

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semoga cepat sembuh..
ubat batok mmg kaw.. cepat rasa ngantok..

h a n i e said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

pesen kak tasek jugakkkk...hahaha

makdara TERDIVA said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hello..hello..masih mamai lagi ker???? :P

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hani,
nak kena libas...?



.

Othman Juliana said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha~ aku pun kena ikut style si adzmar dgn tas nih! lalallalalaaaa~

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tajuk entry : mata gua yg berat :D

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

magut magut! pi titun sampai esok. daaa!

six.september =_= said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku ponteng empat kelas aritu sebab pekena ubat batuk

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gadis Comel >
ciput bukan sebarang ciput..
ciput datang dari seberang..

ciss.. gua tak tahu nak sambung pulak pantun nie.. tadi rasa dah dapat dah..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cik fiza >

terima kasih fiza atas keperihatinan anda.. saya rasa terharu..

sebelum nie gua rasa kopi kapal api jer yang kaw.. ubat batuk pun sama rupanya..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

h a n i e >

kalau dah terkawan dengan orang glamer tu.. kekadang terbawak bawak jugak pesen dia tu.. hahaha..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

makdara TERDIVA >

rasa mamai tu dah hilang tapi rasa melayang layang tu ada lagi.. [sambil meletakkan semula ganggang talifon]

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tasekM >

semangat berpasukan tu kene ada tas..
jenih yang tak der semangat tu yang nak kene libas lagi tu... hihihi..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

othman juliana >

nak ikut buleh.. tapi kalau tak kene gaya kena la tahan libas.. keh3

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

alhena >

tajuk entry : mataku berkati kati timbangnya :)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gadisBunga >

pagi tadi gua bangun jam tengahari..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

six >

kalau bagi alasan tu kat lecturer agaknye dia terima tak.. hahaha..