Followers

Wednesday, February 9, 2011

siapa nak jadi bahlool angkat tangan..

gua pun angkat tangan setinggi tingginya.. keh3x










p/s: orang tua dulu dulu tak suka cakap benda yang buruk terhadap anak anak mereka.. sebab benda buruk itu jika di ucap berulang ulang  kali akan jadi doa.. so kalau anak tak pandai dia akan cakap anak itu bahlool..





.

16 suara:

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

point of the stori?

Semarak Api said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haha..mule2 xphm.bile klik kt link bahlool tu baru oooooooooooo....aku pon nk angkt tgn.haha

sharamli said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

link apa tu w0i. xsempat nak klik.keh keh keh

♥ Juliana Violet ♥ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

*sedang mengangkat tangan*

;D

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

rasa mcm dpt tangkap point ko..
kita jgn ckp yg x elok sbb tu mcm doa kn? btul x???

- GC - said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gua nak kena angkat jugak ker ni bai?

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

betul...jangan cakap yg tak elok kat anak2....

azziemma said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sedang cuba mangapungkan diri supaya seluruh anggota badan ter'angkat' sebab nak sgt jadi Bahlool tu....

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gadisBunga >
ada tiga point sebenarnya..

seandainya ada orang cakap kita bahlool kita boleh senyum tanpa rasa sakit hati kerana kita dah tahu bahawa bahlool adalah seorang yang pandai dan bijaksana.

jaga perkataan yang kita sebut kerana ianya akan menjadi doa jika sentiasa diulang ulang. be positif dan selalu ucapkan perkara yang baik walaupun kita sedang marah.

jika ada tulisan yang berlainan warna itu maksudnya ianya harus diberi perhatian..

keh3x

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

semarak api >

yes... lu dah jumpa point nombor tiga.. dan seterusnya faham maksud gua..


:)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sharamli >

ishk. ishk. ishk.

hahahha..

ko memang..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Vee >

:)

kita angkat tangan bersama sama..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

fiza >

lu dapat tangkap point nombor dua je..

:)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

GC >

lu tak yah angkat tangan..
dok diam diam je..

kikiki...

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yanie >

ye betul tu ... gua sokong..

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

azziemma >

lu tak terapung pun dah nampak terangkat dah.. hahahaha..