Followers

Monday, May 2, 2011

sekarang nie gua punya sibuk ngalahkan menteri..

.

8 suara:

sharamli said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

eleh

DrSinga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

menteri ada drebar...


( er.. ada kaitan ??)

Daddy Ziyyad said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Najib pun semapat FB tau

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

x de cbuk pun mmg macam cbok sesangat...

cik fiza said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ape yg disibukkan tu pak menteri... hohohoho

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gua nak mintak rumah depan opis, boleh?

alhena said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aku sibuk gak. tak aci la ko dh amik word menteri tu. abis tu aku nk ckp aku sibuk ngalahkan sapa ni?huwaaa!!dengki! :P

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sharamli >
wei.. gua rindu lu punya blog.. bila nak on balik?


DrSinga >
ada sikit gua rasa.. ( tak leh nak kabo kat sini.. rahsia )


daddy ziyyad >
twitter pun dia semapat juga.. keh3


whoop >
haippp.. sadap u...


fiza >
lu gelak macam santa klos..


gadisBunga >
depan opis gua ada parking lot.. rasanya buleh kot buat rumah kat situ..


alhena >
sibuk macam ketua kampung pun buleh jugak rasanya.. tak pun macam penjaga tepi kain.. keh3