Followers

Saturday, May 7, 2011

setelah sebulan baring2 akhirnya dia baring terus...

semalam bakugun aka buncit telah kembali ke rahmatullah..

gua hanya sempat tengok dia tidur baring malam tu..

gua tak sangka dia akan baring terus..

dah sebulan dia buat perangai tidur baring.. berenang pun pesen kuak lentang je.. gua ingat dia boring..

tengahari tadi bila gua bangun tido gua tengok semua mata pesen merah.. yang ada sisa air mata pun ada lagi..

gua tanya apa ke hal.. "majlis bandaraya baru lepas sembur asap nyamuk ke?.."

"buncit..."

"kenapa dengan buncit ?" tanya gua ..

.
.
.
.
.
.
laju je taik mata gua mengalir bersama air mata..





.

9 suara:

aleen aiden said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

boring bapak!xkanla die kuak lentang hari2 pasal boring.pemikiran lu xberapa berdaya saing la bab2 ikan nih wa agak.wa yg naek geram apehal pulak ni?hahah

aleen aiden said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

woah!abg man punye blog dah berubah wajah lah.adakah budaya berblog hari2 akan menjadi rutin lagi selepas ini?keh3

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

aleen >
perut dia besar sangat.. pastu ekor dia kecik ja.. gua ingat dia pesen malas.. makan pun kekadang sambil baring ja.. gua syak dia nak perli gua sebenarnya..


aleen lagi >
gua harap begitulah.. :)

tasekM said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dia kurang oksigen tu beb...


.

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tasekM >

gua tak rasa dia kurang oksigen.. sebab biasanya kalau gua tengok dia lama sangat menyelam dalam air gua kasi angkat keluar bagi dia hirup udara segar..

Mimie.Candy Cane said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

r.i.p buncit a.k.a bakugun

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mimie >

tq mie..

makdara TERdiva said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mati lemas ke??

RIP bakugun

gadisBunga said... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

dia salah makan kot. tu yg buncit semacam tu. innalillahiwainailahirajiun...

ko kuburkan dia kat mana?